Kommunikációs tréning: Hogy többet ne beszéljetek el egymás mellett!

Folyamatos kommunikációs hibákat veszel észre a kollégák között? Már a cég teljesítményén is meglátszik, hogy nem hatékony az információcsere? Minden meeting kudarcba fullad? Akkor a kommunikációs tréning, ami Nektek való !

A vállalatokon belül és a vállalat ügyfeleivel is a legjellemzőbb kapcsolattartási forma a személyes kommunikáció. A külső és belső ügyfelekkel folytatott beszélgetések stílusa, érzelmi tónusa határozza meg az együttműködési lehetőségeket.

Mikor jó választás a kommunikációs tréning?

Ha a beszélgetések nem megfelelő hangulattal, érzelmi viszonyulással társulnak, úgy a munkatársak közötti kapcsolat romlik, mely rányomhatja bélyegét az egyéni és vállalati/szervezeti/csoport eredményekre is. Ezért is szükséged van kommunikációs tréningre!

A külső ügyfelekkel történő kapcsolattartás minősége, ha lehet, még fontosabb az egyes szervezetek számára. Az egész vállalat megítélése időnként egyetlen kapcsolattartó viselkedése alapján történik.

Legyen az vezető, vagy beosztott, ha a kapcsolat nem megfelelő, az ügyfél-elégedettség csökken, melynek közvetlen hatása van az eredményességre, szervezeti megítélésre, hírnévre. Tehát nem mindegy, hogyan kommunikálunk munkatársainkkal, beosztottainkkal, vezetőinkkel, és főleg ügyfeleinkkel.

Az általunk megtartott kommunikációs tréning végére a résztvevők képesek lesznek alkalmazni a véleménynyilvánítás, dicséret, valamint kritika adásának asszertív formáit, képessé válnak ellenvetések, visszajelzések fogadására és feldolgozására, felhasználni az önérvényesítő kommunikáció módszerét munkájuk során.

Tréninget keresel? Ismerd meg a többi tréningünket is!

AJÁNLATOT KÉREK

    A csillaggal(*)-gal ellátott mezők kitöltése kötelező.