Kommunikációs tréning
Kommunikációs tréning: Hogy többet ne beszéljetek el egymás mellett!
Folyamatos kommunikációs hibákat veszel észre a kollégák között? Már a cég teljesítményén is meglátszik, hogy nem hatékony az információcsere? Minden meeting kudarcba fullad? Akkor a kommunikációs tréning, ami Nektek való !
A vállalatokon belül és a vállalat ügyfeleivel is a legjellemzőbb kapcsolattartási forma a személyes kommunikáció. A külső és belső ügyfelekkel folytatott beszélgetések stílusa, érzelmi tónusa határozza meg az együttműködési lehetőségeket.
Mikor jó választás a kommunikációs tréning?
Ha a beszélgetések nem megfelelő hangulattal, érzelmi viszonyulással társulnak, úgy a munkatársak közötti kapcsolat romlik, mely rányomhatja bélyegét az egyéni és vállalati/szervezeti/csoport eredményekre is. Ezért is szükséged van kommunikációs tréningre!
A külső ügyfelekkel történő kapcsolattartás minősége, ha lehet, még fontosabb az egyes szervezetek számára. Az egész vállalat megítélése időnként egyetlen kapcsolattartó viselkedése alapján történik.
Legyen az vezető, vagy beosztott, ha a kapcsolat nem megfelelő, az ügyfél-elégedettség csökken, melynek közvetlen hatása van az eredményességre, szervezeti megítélésre, hírnévre. Tehát nem mindegy, hogyan kommunikálunk munkatársainkkal, beosztottainkkal, vezetőinkkel, és főleg ügyfeleinkkel.
Az általunk megtartott kommunikációs tréning végére a résztvevők képesek lesznek alkalmazni a véleménynyilvánítás, dicséret, valamint kritika adásának asszertív formáit, képessé válnak ellenvetések, visszajelzések fogadására és feldolgozására, felhasználni az önérvényesítő kommunikáció módszerét munkájuk során.
Tréninget keresel? Ismerd meg a többi tréningünket is!
AJÁNLATOT KÉREK
|