fbpx

Zsákba macska? Milyen csapatépítő ajánlatokra számíts?

Az alábbi cikk célja, megmutatni, milyen garanciát adhat egy csapatépítő szolgáltatás, illetve, milyen ajánlatokkal találkozhatsz, ha a neten kutatsz csapatépítés után. Essünk is neki, lássuk, milyen csapatépítő ajánlatokra számíts!

Egy órát ültem a Google keresője előtt, és vásárlói szemmel fürkésztem át a csapatépítést hirdetőket. Ehhez, hogy minél reálisabb képet kapjunk a neten fellelhető csapatépítés piacáról, Mátyás Király népmesét vettem alapul: anonim módon, multis köpenyben kezdtem meg a mérést, mert objektív képet kapni nem könnyű feladat az egymástól zártan működő cégekről. Nos, összegzem a kapott infókat:

START: Mit kérdezz, ha a cégednek csapatépítést keresel a neten?

Tudd a célodat! És kérj rá megoldást! Minél több adatot írsz meg a csoportodról, annál jobb ajánlatot kaphatsz és annál hasznosabb csapatépítésben lehet részed!

Adatok, amiket biztos szűkséged lesz összegyűjteni:

  • Időpont: mindig több időpontot jelölj meg! Egy, vagy több napra is tud a csoportod elvonulni?
  • Helyszín: döntsd el, hogy ki szervezze le a csapatépítésed helyszínét! Ha te szeretnéd, akkor vállald az ezzel járó plusz munkát az elejétől a végéig.
  • Csoportod alapadatai: -életkor, -létszám, -nemek aránya, -fejlesztési célok, és mi volt eddig nekik megszervezve.
  • Mit szeretnél elérni a csapatépítéssel?
  • Budget! Mennyi pénzetek lesz erre? Tudom, szeretnéd titokban tartani, de mára új idők vannak. Rengeteg lehetőség van és sok megoldás, ezért célirányosan jó tudni, ami rátok jellemző, ezzel sok időt és energiát megspórolthatsz magadnak és a csapatépítőnek.

Csapatépítő ajánlatok

A Csapatépítő ajánlatok három személyisége: a Jó, a Rossz és a Csúf.

A Csúf

Ők azok az hirdetők és szervezők, akiktől kértem ajánlatot, de nem reagáltak, nem írtak vissza, vagy talán nem akarják az ügyfelet… Csúf dolognak tartom, mert becsapva éreztem magam. Mert várom a visszajelzést… mert hirdeti, hogy Ő van… Tehát itt időt veszítünk. Tapasztalat: ha 48 órán belül nem válaszol, akkor engedd el! Személyes meglepődésem, hogy bőven van még ilyen szolgáltatás a piacon.

A Rossz

Ők azok, akikre jellemző a szűkszavú, innovatív-hiányos javaslat, és csak „odavág” egy sablont. És ami a legrosszabb, nem foglalkozik tovább a megkereséssel, nem követi tovább a kiküldött ajánlatát, hogy: „Helló, elolvastad netán, vagy érdekel?” Ezek az ajánlatok azért kapták a Rossz személyiség jegyet, mert ha a TE csapatépítésedet is így fogja kezelni, akkor a csoportod soha többet nem akar részt venni a csapatépítésen. Rossz = Kártevő
Tapasztalat: ha érzed az ajánlaton, hogy csak sablont kapsz és nem figyeltek a kérdéseidre, azt engedd el!

A Jó

Az ebbe a kategóriába tartozókkal fogsz tudni együtt dolgozni! A Jó reakciója az, hogy gyorsan reagál és belekérdez a részletekbe, felhív telefonon és segítve informál a lehetőségekről. Javaslat: a csapatépítésed JÓ tervezője minél többet tudjon meg rólad, mert Neked és a Te csapatodnak akar Jót adni.

Az ajánlatok után

Mindenképpen találkozzatok személyesen, vagy kérj telefonos konzultációt (ez még mindenhol ingyenes jelenleg) és ne a netről dönts elsőre! Erre azért is van szükség, mert sok ajánlat nem tartalmazott az elégségesnél több információt mint, amennyi szükséges lehet Neked. Volt aki így reagált a kérdéseimre: ” Ennél többet nem tudok elárulni, ebben a szakmában elég nagy a plágium egyébként is.”

Csapatépítés után: a lezárás

Kérj mindig visszajelzést a csoportodról! Tapasztalatom szerint egy csapatépítés akkor mondható lezártnak, ha a gyakorlatok végén a résztvevők kapnak értékelést, akár magyarázatot hozzá.

Garancia?

A csapatépítés nem egy Cola termék. Mert, ha a Cola-t bárhol leveszed a világban a polcról mindig ugyan azt a minőséget kapod. A csapatépítés sosem egyforma! Függ tőletek, függ a helyszíntől, függ a csapatépítő kollégák felkészültségétől és függ a céloktól!

Drukkolok Neked, hogy megtaláld a neked legjobb csapatépítőt!

 

Olvasd el további blog cikkeinket is!

AJÁNLATOT KÉREK

    A csillaggal(*)-gal ellátott mezők kitöltése kötelező.

    Kategória: Blog. A cikk linkje: link.